непогана стаття, багато критики) якщо вже рекламувати мот, то в ній потрібно було більше гарного написати
В чому і вся соль статті, даю своє слово, що ця стаття є справжнім тестом, а не рекламою. Я особисто сам не знав що напишуть про мій мот і з нетерпінням чекав виходу номеру у продаж
. Хоча прочитавши її, я думаю ні у кого не виникне жодного сумніву, що стаття справжня, а не проплаченно-рекламна, чим так часто грішать наші мото-видання, прикладів достатньо. А ми хлопці серйозні, і такі дешеві методи не наш стиль
репутація коштує на багато дорожче
+ контактний номер телефону офф.диллера на останній сторінці, одну цифру пропустили)) чи то так треба?
ну є така замануха, БАЙКівці частенько цим грішать, циферки у них частенько гуляють по номеру, з однієї статті в другу, навіть це вже важаеться корпоративним стилем
Да нет - вроде всё нормально с номерами - оба семизначные (с кодом - десять знаков). Кстати - на сайте официалов фигурирует другой номер (050) - кому верить?
там есть ошибка в номере телефона в таблице
а то что на сайте другой номер, это не беда, если кому нужно, звонить можно по всем, просто один как рабочий номер взяли, и вывесили на сайте. А нет, так мой телефон не проблема найти, все "расскажу покажу"
Ну про ручки кажись разобрались, думаю что может быть там есть металлическая основа, но сверху там пластик.
А по поводу рам, ну и что что сталь, меня к примеру она своей жесткостью и весом тоже пока что радует, мот очень стабилен! А вот маятник, да, уже пора бы что-то предложить, хотя вот по прототипам там видно, и маятник новый и раму комбинированную, думаю это скоро пойдет в серию.